W Tychach zakończył się konkurs na „Najpiękniejszą witrynę świąteczną”, który przyciągnął uwagę 15 lokalnych przedsiębiorców. Komisja miała za zadanie ocenić witryny pod kątem estetyki oraz pomysłowości, a nagrody przyznane zostały w trzech kategoriach. Cele konkursu obejmowały promowanie przedsiębiorczości oraz poprawę wizerunku miasta w okresie świątecznym. Wyniki zostały ogłoszone po starannym rozpatrzeniu zgłoszeń, które wpływały od początku grudnia do początku stycznia.
W skład komisji oceniającej weszli eksperci w dziedzinie architektury oraz urbanistyki. Oceniając witryny, komisja zwracała uwagę na różnorodne kryteria, takie jak nawiązanie do tradycji świątecznej, oryginalność oraz estetyka wykonania. Niezwykle ważnym aspektem ocenianym przez ekspertów było również oddziaływanie na przestrzeń publiczną oraz sposób doboru oświetlenia.
W wyniku obrad zwycięzcami konkursu zostali: pierwsze miejsce zdobyła „TEST” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Tatko-Hair, która wyróżniła się spójną kolorystyką oraz estetyką dekoracji. Drugie miejsce zajęła firma SIGMA Krzysztof Wiśniewski, doceniona za elegancką kompozycję witryny. Nagrodę za trzecie miejsce przyznano F.H. „MIRDEKOR” Mirelli Długajczyk, której kwiaciarnia przyciągnęła uwagę swoim przemyślanym wystrojem. Wyróżnienia te mają na celu zainspirowanie innych lokalnych przedsiębiorców do podejmowania działań na rzecz estetyki miejskiej.
Źródło: Urząd Miasta Tychy
Oceń: Znamy zwycięzców konkursu na Najpiękniejszą witrynę świąteczną w Tychach
Zobacz Także